13 & 14 Augusti

0kommentarer

ja i lördags så vart det bara huxflux att följa med och kolla på fiddy sm i motala det va kul sen ut till eken för att emma skulle rida tuva när hon hade slutat och jag trava efter hon hade ridit klart kändes bra nu är jag iaf ett steg i rätt riktning :) Sen hem till älskling och kolla på Speedway :)

Söndag skönt med lite sovmorgon för det har jag ju aldrig annars ;) heheh men ja vi gick ut till kycklingarna och släppte ihop de så de va tillsammans länge för typ första gången som  jag vet iaf, sen åkte jag till emma i stallet och då fick jag trava lite på bästa bella bus :) sen åkte jag med Emma in till stan för att äta med mamma och de andra älskling kom med :) tydligen så fick inte kycklingarna va med varandra för då blir de inte tama men aa inte min kycklingar så nu bryr jag mig inte om dem mera iaf.
Bea kom ut på kvällen så träna vi lite med rocky han va jätte duktig han gjorde 4 pinnar helt själv:D

puss & Kram <3

Kommentera

Publiceras ej