Då va man här igen då =)

0kommentarer

Va typ en vecka sen jag skrev något här man har vart med älskling så då blir det ite så mycket tid till datan,
men aa lite snabbt om va som hänt dagarna jag inte hunnit blogga :)

Fredag: först körning upp till Vallentuna med en bil, efter det så vart det hem fixa lite och sen dra till Emma för att förfesta med henne och Sofie =) Vart puls det va faktiskt riktigt kul där även om jag kanske inte kommer ihåg precis allt från kvällen, Emma och jag har ju haft vårat snacka om att man ska äta innan och det hade jag men tydligen inte tillräckligt mycket :P

Lördag: vart en väldigt slapp dag låg hemma hos mamma med loppan och rocky sjukt skönt, kvällen spenderades framför Speedway Gp med älskling =) <3

Söndag: In till mig för att hämta Rocky och agility grejerna sen ut till björn träna lite med Rocly och sen gå till sjön för att slänga sig i plurret både Rocky och jag tyckte det va rikigt skönt :) Hem till mamma åt fisk och potatis och kall sås jätte gott :D

Måndag: Hände inte så mycket typ jobba =P

Tisdag: Jobba sen drog jag,björn,johanna, josse, jimmy, jonas och självklart loppan och bada och fiska sjukt skönt :)

Idag : idag körde jag en bil till västerås fan va jag fick köra hade lite tidspress på mig eftersom jag skulle träna hos Catharina vid 3,
Rocky va så himla duktigt märks att han tycker det är kul iaf =)
Åker till värmland imorn så det blir att träna hos erika i helgen =)

Tack och adjö för mig, borde hinna med att blogga på måndag så det slipper bli så långa inlägg hadet bra för det ska jag <3

Kommentera

Publiceras ej