Här kommer det lite ......

0kommentarer

Måndag:
Jobbade några timmar :)
Handla lite med pappa sen hem och fixa mat gjorde köttfärssås och spagetti :) vart gott men inte som mammas :P
Bea kom en sväng så hon, jag och björn tog med hundarna åkte och hälsa på Emma och tyson stod och prtata en stund sen vart det vidare till Eneby för att handla lite, vi släppte hundarna i hundrastgården vid himpa :)

Ja det var väll den dagen

Tisdag:
Jag och älskling packa ihop våra saker käka frukost sen drog vi till Kolmården.
Det va riktigt kul ochs e alla djur va ju längesen man va där :P
Såg jätte söt vildhundar :P Fy fan för att åka Safarin inte riktigt min grej, är ju höjdrädd.
Älskling trodde jag skoja ända tills han såg tårarna under  solglasögonen :P hihi det gick över sen iaf när älskling satt still i vagnen :)
Iaf en väldigt lyckade dag väldigt bra väder, vart en sväng in till Troicariumet ( stavningen ? ).

Onsdag:
Skulle åkt och jobba var tanken men aa det vart visst att jag var hemma och städa bilen och käka lite sen var det  bara att följa med Emma till stallet och hjälpa till lite när hon och Angelica hoppade, sen vidare till NORF för att rida:) Red på Eiro åh denna underbara häst,Gillar massa.
Emma skjusa hem mig sen rinde johanna så hon, jag, josse gick med hundarna sen åkte vi till donken och köpte en Latte satt och prata lite sen åkte vi hem.

Haft en mkt trevlig dag :)

Kommentera

Publiceras ej