Måndag 15 augusti

0kommentarer

 Körde till Gävle lämna bil och tåg hem,en kille på audi i gävle som var snäll och skjusa mig till stationen :)
Hemma igen klockan halv 6, åkte till mamma och käka mat mums :)
Synd att det typ alltid ska bli tjafs när man är där fan ibland blir jag bara så trött på mina systrar,
Citat: ''du gör ju aldrig någonting hos pappa hjälper aldrig till, tar inget ansvar , vi får göra allt''
Hm då kanske de ska ta och tänka till vem fan det är som styrt upp hela stället sen jag flytta hit, blir så trött på att det alltid är gnälla att jag inte gör något då borde de kasnke öppna ögonen nån gång.

Jag gick bort till NORF för att kolla in hur hästarna ser ut på lektion det var kul att va där borta, tycker jambal ser väldigt trevlig och mysig ut :) Fick skjus hem av  Agge tror jag hon hette det va väldigt snällt de tyckte inte jag skulle gå hem själv under bron i mörkret, Tack :)

Hörs ikväll :P

Kommentera

Publiceras ej