oj oj oj vilken dag !

0kommentarer

Imorse så var jag iväg och fixa mina bryn och fransar jätte nöjd :)
Iväg till jobbet för att sedan åka till västervik johanna följde med väldigt trevligt :) käka på corners mata fåglarna med :P
Väl hemma igen så fixa papper på jobbet och pappa fixa med sin nya bil, när han sedan släppt av mig och johanna hos mamma käka vi lite och så kom jocke en stund så prata vi om att vi kanske ska para Betty och hans Bamse får väll se hoppas :)
Jahop ut med hundarna så det får komma ut och röra på sig sen iväg till speedway med Älskling och johanna :) VÄLDIGT bra match måste jag säga :) Kan ju vargarna behöva :D
Ut med hundarna när vi kom hem då träffa vi Jemma en gammal klasskompis med sin 5 månaders pittbull tik så rocky, betty o bamse fick busa :) bamse sprang mest runt och lukta, rocky försökte leka och Betty va mammig och busig :) Nu sover de iaf , jag ska bädda säng sen blir det mys och sova med älskling :)

Just dte imorn ska jag rida :)

Godnatt :D <3

Kommentera

Publiceras ej