Onsdag 17 augusti

0kommentarer

Idag drog jag och pappa och fixa med toningen på bilen gick väll sisådär :p
Vart att vi va kvar länge på jobbet inte så kul sen hem fixa mat byta om lite sen ner på stan lyssna på Motherload riktigt bra :) sen skjusa hem tenho vidare till stallet red Eiro grymt härlig häst vill jag rida fler ggr :) Kul att Larsson kom och kolla :)
Efter ridning vart det dirket ner till stan med Bea för att titta på Fyverkerierna :) Bra men dåligt slut :(

Vart lite ledsen idag pga av att jag ficke ett inte så roligt sms av älskling förut, eller jag kul för han men inte för mig.
Fick senare på kvällen ett lite roligare sms från han, men kanske inte lika kul för han men men skönt iaf

Tack Emma för att du finns grymt skönt att jag fick prata av mig lite <3

Älskar dig Björn Larsson<3

God natt alla :)

Kommentera

Publiceras ej