Tisdag och onsdag haha

2kommentarer

I tisdags så promenera jag bort till norf och hälsa på Thereza och kolla hur stallet vart och det var skit fint, hjälpte henne lite när hon hoppa de nya hästarna :) riktigt fina :)
Sen jobb , efter jobbet gav jag mig ut till eken för att skritta ut med Emma och Sofie , Jenny.k va också med. jag har inte suttuit på Tuva så här länge på ja över 1 år är stolt över mig själv att jag inte gav upp för att hon va taggad tack sofie och emma som peppa mig under hela skritt turen :)

Onsdag ja en snabbis ut och hälsa på bästa emma på eken med rocky vi gick en promenad med bella.
Sen hem för att gå på Bio med älskling och se transformers 3 riktigt bra film.

Nej nu blir det mys med älskling och sova :)

God natt alla där ute :)

2 kommentarer

emma

11 Aug 2011 20:46

du kan<3

Jenny

13 Aug 2011 18:23

Tack emma <3

Kommentera

Publiceras ej