Torsdag

0kommentarer

Igår börja dagen med jobb sen vidare till polisen för att fixa pass, ( komemr aldrig få gå på ett flyg med mitt pass) sen vidare till skarphagen med rocky och klippa klor mkt bra mkt bra upp till mormor för att fika med henne, systrar  och kusin :) mycket trevligt :)
sen ner till stan björn skjusa ner mig tack, träffa jag emma, cornelia , larsson och rebecca trevligt :)
Emma och jag fortsatte kvällen när de andra drog efter fyvererierna, vi gick till skandia teatern och koll va det va där och då träffa vi christine och det visa sig att det va hennes sambo som skulle spela med sitt band, mkt bra musik faktiskt :)
Sen drog vi vidare till munken men emma skulle dra då så jag fortsatte med systrarna, träffa christine även där :)
Och självklart vart det donken, sen taxi hem sov hos mamma för emma har min nycklar :)
Ja det var min torsdag det :)


Hejsvejs !!!

Kommentera

Publiceras ej