And now ?

2kommentarer

Jaha idag har jag vart i stockholm en sväng fy fan för stadstrafiken där säger jag bara usch och fy. Sen vart dte ju t.bana och tåg hem det va inte och leka med JÄVLAR va folk det va. Men hem kom jag iaf va tillbaka på jobbet 17:15.

Va självklart en snäll syster och hämta min systrar på stan får man ett atck nej skulle inte tro det. Kunde de hjälpa till och ta ut min hund med som det skulle gjort på dan åt pappa nej det kunde de inte för nu va ju jag hemma. Tack så mkt.....
Väldigt kul är det när man har jätte ont i nacken, huvudvärk och MENSfuckingvärk .......


Bajs på allt just nu känner jag bara, kul att nästan all pengarna är slut med Ja min månad det här FAN.

Igår va iaf min och Björns 9 månaders dag :) Grattis till oss. Fler blir det iaf :) <3

Nej ut med hunden så han får springa lite också. Det vart lite av ett gnäll inlägg men tycker jag kan få göra det ibland med inte bara bita ihop.


Chacha Bithches ;) hahhaha så ful :P

2 kommentarer

emma

23 Sep 2011 23:35

Loveu!<3

Jenny

26 Sep 2011 20:33

You 2 <3 bästa Emma pemma <3

Kommentera

Publiceras ej