så då ...

0kommentarer

I måndags var jag med Emma ut till bella. jobbade innan :P

I tisdags så var jag i södertälje och hämta delar, sen kom emma och hämta mig för att sedan åka ut till blacka och fixa B, Emma hade träning för Angelica hon va jätte duktig :) Hon har ju en bra tränar med :P
Sen hem as stresad för jag skulle träna 18:45, jag blev lite sen men aa träningen gick helt okej förutom att han hoppar upp och sliter i mig när det blir tråkigt men Elin hjälpte mig.

Igår onsdag så jobbade jag inte för Björn skulle opereras så vi fika hos mormor med systrarna, hämta loppan som ska va hos mig tills typ November för karin är iväg till italien och tyskland.
Iväg med Emma till stallet vid 2 hon red sen hade hon träning för bella med ponnyn :)
Sen nör jag kom hem så var det vidare till NORF tänkte jag skulle prata med Bea men hon va ju inte där inte :P
Red Blessan trevlig men ja jobbig i galoppen vänta inte bara rusa iväg samma mot hinder skulle komma i trav men inte hon inte.
Hem fort som fan för Betty har biti Bamse så bara tvätta så och klippa bort hår, stressa upp till mamma för där var ju loppan också , Fy fan för den kvällen inte fan fick man hjälp av någon inte.

Ny dag nya tag !

Hörs ikväll tror jag :)
Ha en trevlig dag ska iaf jag försöka ha :D


P.s Jag har världens finaste vän. Du vet vem du är <3

Kommentera

Publiceras ej