Woooops !!!

0kommentarer

Hehe oj då det var ett tag sen jag blogga :P
 iaf här kommer lite grann ska bättra mig :)


I Torsdags så träna jag för Elin gick jätt ebra Rocky skötte sig jätte bra :) hm efter vi hade tränat i 2 timmar så när jag satt mig i soffan och kolla på tv och åt så var det som att någon knäppte med fingrarna och poff så var jag genom förkyld , så great då för jag och björn ska ju åka till hova imorn ja jag vet ju vem som kommer få köra upp.

Ja som sagt i helgen va vi i hova kräftskiva och lite till grymt kul även fast jag va sjuk :)

Var hemma från jobbet i både måndas och tisdags tog det lugnt för att bli frisk, fick samtal av pappa på tisdags em och fråga om jag vill köra till Landskrona för att lämna bil och hämta en?! Självklart vill jag det :)

Så i onsdags så åkte jag och johanna till Landskrona, hade en jätte trevlig dag med  min syster :) Tack johanna :)
Red Lurifax på kvällen :) åh lilla faxen så himla  kul va det fats kändes som jag tappa balansen hela tiden ja det va inte lätt men grymt kul och fick mkt beröm av Thereza det kändes bra :)

Just det jag träna med Rocky i Tisdags för Elin, vi börja vardagslydnad 2 för henne :)
Gick väll bra när vi gjorde saker men han blir så jobbig när vi står och väntar / pratar. Bara jobba på.

Ja igår så gjorde jag inte så mkt träna lite med rocky efter jag hade hämtat mamma på hennes "jobb" :) Han skötte sig bra :)

Idag blev en lugn kväll, dagen spenderades på jobbet och sen träffa älskling en snabbis, jag va med Emma ut till B mkt trevligt :) Efter det så städa jag eftersom idioten bara tjatar på mig och inte gör ett piss själv ibland vill jag bara ha bort han ur mitt liv.
Iaf städa och gjorde mat sen skjusa jag johanna och nu ligger jag i sängen efter att ha glott på film.

Lyssnar på musik men ska gå en sväng med Pocky upp till mamma och spela Skipbo :P






Oj det vart ett långt inlägg men blir så när man inte uppdaterar den :P
Ha en trevlig kväll hörs senare :P <3

Kommentera

Publiceras ej