WTF!!!!!

0kommentarer

Jag kan bli så jävla sur när jag ser eller hör folk som säger att det bara är och köpa en hund....
Vaddå BARA för det första så är det ett liv man ska ta han om i aa typ iaf 10 år kanske, för det andra så kostar det pengar att ha hund det är fan inte gratis ska gudarna veta. Man ska se till att ha tid för hund då är det inte 1 timme om dagen som gäller heller.

 Helvete va arg jag blir.


Iaf så idag jag har skrivit ett cv det är typ klart tänkte min mor skulle l'sa igenom det först och så har jag fått umgås med min sötaste pojkvän. Jag har t.o.m tvättat upp all min tvätt  så himla skönt förutom att det kommer mer :P

Sen vart det att skjusa hem Björn och då passa jag på att släppa rocky och träna lite sitt, stanna kvar och inkallning :)
Ut till Eken för att ha ett sista US möte för bi bestämde att vi lägger ner US det är ingen utav oss kvar där och finns typ inga barn där heller.
Vidare till NORF för att rida fick veta att jag fått byta häst igen ingen aning om varför men aa det vart ju en jäkla utmaning. Red Sputnik stor och stel som fan i vänster mkt att rida ihop men mot slutet då vart det lite jävlaranama i mig och ja han vart rätt fin mot slutet stundtals :) hoppas jag får ha han nästa gång då så kasnke det går bättre :)
Men säger bara hellå träningsvärk imorn :P

Nu blir dte god natt på er alla :D

Kommentera

Publiceras ej