Jobbigt men jävlar så gött !!!!

0kommentarer

Denna vecka har vart en jobbig vecka men även den har sina ljusa stunder tacka vet jag de som gör mina dagar hah ni är gryma, Ni vet vilka ni är <3
 
Trying to hide the pain.
 
Så skönt att göra annat för att slippa tänka så mycket, saker och ting snurrar i huvudet hela tiden.
 
T och jag prata förut och vi tycker nog ganska lika på den fronten att det blir ganska mycket dubbla budskap men vet inte kanske inte är det ?
Skulle va skönt att få koppla bort hjärtat och hjärnan lite men aa......
 
 
 
Asså idag jag tror jag dör va vi har skrattat, tur att E & T känner mig så passa bra annars kunde de blivit lite pinsamt ;)
Man ska väll backa tills det tar stop eller ? =O
 
Ja det vart en liten sladd tur med Teo innan hemgång grymt kul.
 
 
För din eller aa eran skull så får vi la hoppas att du glömmer. Men vill väll egntligen inte.
 
 
 Le och va glad , det är så det ska va.
 
 
( fan så fel det blir, låter ju typ desperat eller något, så e det i vilket fall inte. )
Det vet du !
 
Sängen nu då imorn blir det Sökkurs och kl 15 är det isracing på kråkan =)
Puss o hej <3
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej