Life is complicated, just saying !

1kommentarer

Ja de va ju längesen man skrev här :P

Ja va ska man säga, önskar att man kunde styra över sin känslor.
Vill ju bara veta hur det blir, allt känns sjukt jobbigt nu men när jag ser/pratar med dig så slår hjärtat ett par x-tra slag sjukt härlig känsla hade nästan glömt hur det kändes att få känna såhär för någon.
Det är väll bara hoppas på att de du säger är de du känner.....

Somtimes I wish I was the gril next to you.
 
 
Försöker att inte känna efter men gör det iaf gaahhh vill bara att det ska vara bra att kanske få må bra mer än bara några timmar om dagen.
 




Dagen har spenderats med Min Bästa Emma, helt underbart kul har vi iaf =P det kan ju behövas nu om man säger så.  Bästa va iaf när vi stannar vid vägen slänger av oss stallkläderna och så på med de vanliga kläderna haha svin kallt men fan va vi skratta =P


Nej nu ska jag fortsätta tahand om min förkylning och hoppas på att det inte blir mer än det som är / har varit.
 
 
God jul & gott nytt år får man väll säga också  =)
 

1 kommentarer

emma

24 Dec 2012 22:00

update en gång om året ;) hahha! nejvars. BÄST, fyfan vad vi garva.. kunde ju itne fått en bättre idé.. hha. bästa jenny<3

Svar: vet men nu var de dags ;) ja och fan så kallt men det gör vi om tycker jag :P bästa <3
Jenny

Kommentera

Publiceras ej