Idiot !!!

0kommentarer

Alltså du är ju bara helt jävla otrolig, Jag fattar med att du skämta men du fattar inte att jag fortfarande tycker det är jobbigt att du håller på, och du snackar om att det är jobbigt att smsa lite va fan tror du inte det blir när du håller på då ?!?!?! Fine du säger så åt alla andra med men ge fan i att göra det till mig då........ Fan skulle jag träffa dig för, varför i helvete skulle vi börja ses för och varför i HELVETE skulle jag ligga med dig. Fan ett av de största misstagen i mitt liv........... Sluta fråga varför för jag kommer inte ge dig något svar för jag får ju aldrig några svar förutom " men du vet varför, det är ju jobbigt för mig med ". Ge mig ett riktigt svar så ska jag sluta fråga också. Du var så himla gullig och trevlig och brydde dig inte om någon annan såg att du kysste mig på parkeringen eller krama mig i hallen och ja du jag vet inte. Stort jävla skämt är allt detta. Önsskar bara att det aldrig hade hänt. Skiter fan i om någon får reda på något de är fan inte mitt problem du skulle tänkt på det innan du gjorde ditt livs misstag....... Nej nästa vecka flyttar jag och då är de en nystart på livet. En dag hittar jag nog en karl som tycker om mig för den jag är. " Om JAG inte duger åt DIG som JAG är så duger tamejtusan inte DU åt MIG heller". - Right from the start you were a thief you stole my heart. <3 Puss och god natt <3

Kommentera

Publiceras ej