Ja du

0kommentarer

Allstå vet inte riktigt vad jag ska skriva men känner att jag behöver skriva lite m störd ja jag vet.. jo du föresten OM det är så att du läser och aj du vet vem du är, skulle du kunna säga till någon dag om du ska vara kvar för då kanske man kan dyka förbi och prata lite blir ju inte så mycket av det annars, tråkigt tycker jag men kanske inte du vem vet. Känns som de bara e en massa gnäll när jag skriver men men det är ju så det känns . Just nu är allt bara skit hoppas det blir bättre när jag flyttat men det återstår att se. hahahahahah aigår var ju så jävla pinsamt åker i bilen med Tilda på en parkering och så pekar på en bil som jag känner igen och helt plötsligt kom en från jobbet gåendes där, hoppas/tror inte att han hanns se att det var jag hahhah =) Saknar din närhet fan då ska ju inte erkänna sånt ju. Blir ju sjkut jobbigt när du håller på och "hänger" och det på mig för JA jag har fortfarande känslor för idg och det lär jag ha ett tag för du har satt dina spår på gott och ont, Önskar att jag kunde vara som du och bara glömma bort det. Nej god natt nu blir det sängen. puss <3

Kommentera

Publiceras ej