lycka?

0kommentarer

Lycka vad e det egentligen? Jag är iaf glad nu eller ja inte hela tiden men vem är det då? Har iaf fått min första lägenhet så efter 20 år i klocket så flyttar man härifrån. Ska bli så skönt att bara ha sig själv att och hunden att tänka på. Så till det deppiga som vanligt då så är jag jävligt besviken på en viss person och du vet nog mycket väll om vem du e inte för att du läser min blogg men aa IDIOT. Rent ut sagt.! !!!!! Haha skickade en vän förfrågan men räknar inte med att du accepterar den men aa iaf haha. Skulle va kul om vi kunde va vänner för tycker du är en väldigt trevlig person. ( har inte de känslor som jag hade förut och det är rätt skönt) :-) Ja och Totta mår bra så livet kan nog inte bli så mycket bättre förutom att min älskade vän måste bli bra nu och komma hem. Älskar dig gumman <3<3

Kommentera

Publiceras ej