Vågar jag eller inte ???

0kommentarer

Eftersom du gör7pratar så med alla andra på jobbet också så är gör det ju inte så mycket om jag skulle fråga s. om du gör så mot henne med kan ju även fråga andra också. du är fan inte ens värd energin som läggs på att tänka på dig..... Undrar vem som trakasserar vem egentligen?!?!?! IDIOT !!!! Nej fan det är jag som är en idiot som trodde på det du sa, jag visste ju fan från början att jag skulle bli sårad men aa man lyssnar inte alltid utan gör det som känns bäst för stunden. Skit dumt. Men men aa Skulle hellre sitta inne äm att vara i ett förhållande som ni, för det av något är ju sjukt varför gör man inget åt saken det fattar jag inte. Nej lite hundträning och lite musik fram tills Bea bus kommer och hämtar mig =) <3 Ska man våga ta steget eller inte, det är frågan. fan man kan ju inte annat en att få ett Nej. och dissad har man ju blivit förut =)

Kommentera

Publiceras ej