Belong with me

0kommentarer

Så söt han e min Totta, bästa som hänt mig även om han kan va RIKTIGT jobbig. Hatar att det inte går över, bara försvinn fan .......... Vet inte riktigt va jag ska tro ena stunden så känns de som du faktiskt har känslor men ibland så känns de som det är som bortblåst, vet att du säger att det inte är något som man bara glömmer men känns lite så. Du e det vackraste jag vet Drömmar om dig gör mig så het Tänker på dig dag som natt. Fan skulle det bli såhär för , gör ju bara så jävla ont att se dig och veta att jag inte får vara nära dig, känsla av att få känna din kropp emot min e så härlig det bara pirrar i hela kroppen. NEJ stop nu får det vara bra med dessa tankar de kommer ju inte hända något mer mellan oss så lika bra att GLÖMMA dig nu..............' Neh fan ta o hitte sig ett ligg snart då ;) eller vet ju att jag har men............. God natt då!!! Hahahaha

Kommentera

Publiceras ej