Fucked up

0kommentarer

Måste bara komma över dig men hur lätt e det när du gör som du gör då?! FAN, Kan inte känslorna för dig bara försvinna. Sjukt hur mycket jag saknar att få vara nära dig, få hålla om dig bara få vara i din famn. Vet inte ens va jag ska skriva längre är så tom i huvdet vet varken ut eller in.......... Kan iaf säga att fan vilken jävla kille de va på gymmet, damn he´s HOT!!!!! Skönt att komma igång och träna, grymt kul pass iaf, hahah fy fan min kordination är ju den bästa =) JAg trodde vi skulle vara vänner men det går ju tydligen inte, trodde bättre om dig men hade tydligen väldigt fel, eller så är det bara så att du har förändrats så himla mycket. Trodde inte någon kunde förändras så mycket på så kort tid men ha shi fick jag. Jag hör av mig, ja eller hur vadå nästa år eller?!?!?!?! <3

Kommentera

Publiceras ej