Gahhhhhh

0kommentarer

Dagen har vart jätte bra börja med att tvätta och städa lite sen följde jag med till garaget mycket kul :-) Kvällen börja jätte bra med käk hos Tilda och Eddie, sen hem och fixa sig. Körde lite folk, bara det att en viss person är lite tyngre i höger foten än vänster, så fastna visst på bild också trodde inte jag gjorde det men nu får Ka hem en fin bild på lilla mig hahaha. vet inte vad det är med mina hundar de brukar inte skälla men både igår och idag när jag kom hem så skällde de, bara det att idag har någon skrivit en lapp och satt på dörren, det stör mig inte alls jag kan förstå att de är jobbigt om de hållt på länge. Men hela grejen att inte våga stå för vem som skrivit lapp jävelen är så jävla sjukt! !!!! Är bara glad att den / de. Inte stod vid dörren när jag kom hem för jävlar vilket liv det skulle bli! Önskar jag hade någon att komma hem till och bara få va med och prata med. Tänker på dig dag som natt!<3

Kommentera

Publiceras ej