If you only.....

0kommentarer

Ja du, vi ska inte men ändå så gör du det? Fattar inte riktigt. Ibland undar jag vad du menar eller tänker, vet varken ut eller in men det har jag väll inte gjort tidigare heller. Snacka om FÖRVIRRAD ....... Fan rent ut sagt, vet inte vad jag ska tro. En del av mig hoppas ju fortfarande på något men på vad är ju frågan?!?! Kan någon ge mig ett svar kankse ?!?! You are the best I never had.............. <3 Får väll hoppas att du inte läser min blogg för det kan ju vara lite pinsamt, men aa samtidigt så skit samma för då får du ju reda på hur jag känner också så det finns ju 2 sätt att se på det . OCH skulle de vara så att du läser den så får du ju skylla dig själv med för ingen tvinga dig till att läsa den..... Ber en än gång om ursäkt för det igår, men hon hörde inte vad vi prata om och jag skoja med dig, ångrar inget med dig och det ända som jag är besviken på är väll att jag vet att de inte kommer hända igen tyvärr.... Ne, over and out cocksuckers !!!!!!!!!!!!! Just fan Glad alla <3 dag till er som jag bryr mig om och ni vet vilka ni är. Puss <3

Kommentera

Publiceras ej