Vänner ? Skulle inte tro det....

0kommentarer

Vill börja med och säga att jag älskar er och ni vet vilka ni är.
Tack för att ni finns vet inte riktigt va jag skulle göra utan er.
Finns ALLTID här för er.
 
 
Dagen spenderades med min underbara T, du gör mitt liv helt,
Allt vi gått igenom, vi känner varandra utan och innantill, spelar ingen roll om vi inte pratar på jag vet inte hur länge allt är ändå som om vi sågs igår. Föralltid vi <3
 
Har kollat på en 1a idag som jag även tackat ja till så nu återstår att se om jag får den eller ej, tror tyvärr inte det men hoppas går ju, skulle va så skönt att komma här i från och få ha mitt eget slippa tänka på allt annat skit.
 Skulle ju helst vilja ha 3an men aa, bara fortsätta leta.
 
 
 
Åkte till min fina kusin i fredags med Totta, behövde verkligen komma iväg ett tag blev inte länge bara ett dygn men det gjorde mycket.
 
 
 
 
 
En del i mig önskar att jag aldrig hade tagit kontakt med dig, en annan del ångar inget utav det.
Önskar saker och ting vore annorlunda, kan inte sluta tänka på dig.
 
 
Every word you say I think I should write down.
 
 
 
 
Utan mina killar vet jag inte vad jag gör, de bästa som hänt mig. ( Även om jag ångrar mig ibland att jag tog över den ena, men det blir hund av han med om jag bara tränar lite mer på det som är problemet)  <3
 
 
 
Puss och god natt till er som läser =)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej