äntligen ;-)

0kommentarer

Allt börja väll i torsdags kväll när jag va med Bea tanken va väll bara att skriva de på skämt men blev något helt annat, Nice är väll de minsta man kan säga. :-P Skönt att vara ledig i fredags hann med att göra ganska mycket måste jag väll säga, lite besviken på en men de är skit samma för jag vet inte riktigt hur de ligger till där faktiskt. Vänner vet jag inte om jag vill kalla det tyvärr även om jag önskar att vi kunde va det. Har vart med Emma och sen har jag ju självklart umgåtts med Tilda. Älskar mina vänner<3 Den har kommit så jäkla skönt, eller har ju ont men aa. Nu är det bara vänta på svar är det något så kommer det ett samtal i veckan håller tummar för att det inte är något. Nej nu blir de en sista sväng för ikväll, se om Tilda vill ses och ta en kvälls cigg med. God natt på er som läser:-)

Kommentera

Publiceras ej