Frågor men inga svar.....

0kommentarer

Så sjukt jobbigt!!! Vet inte ens hur jag ska förklara med ord hur det känns för det går fan inte. Tråkigt att vi inte kan vara vänner, men när man inte får prata med de man vill så blir det svårt. citat " Det är ju nästan som i fängelse ju " Svarar tillbaka fast nej det är ju värre för i fängelse får du välja vem du vill ringa och du får välja vilka du ska träffa. Om allt ändå vore så mycket enklare än det här, hatar känslan av att det trycker över hela bröstet, kan knappt äta för då mår man illa ist. Sjukt hur kroppen mår när huvudet inte orkar. Har så många frågor som jag skulle vilja ha svar på men det kommer ju tyvärr inte hända och specillet inte nu med tanke på att vi inte ens ska prata med varandra. tråkigt men det är bara att acceptera att det är så det är. Får väll önska er lycka till och hoppas att ni är lyckliga ihop. Ibland och det vet jag att jag sagt förut men då undrar jag om du verkligen menat allt du sagt vilket det inte riktigt känns som men det är ju skit samma nu det var väll "kul" sålänge det va. Kollat på Soa med tilda sjukt att man kan få minnen bara av att se en serie och vi har ju inte ens sett den tillsammans, sjukt. Nej nog om detta ältande, kommer ingen vart med det iaf bara att försöka gör som dig släppa och gå vidare, fast enklare för dig för du har ju ditt en annan få ju vänta på sin tur men den kommer nog den med. Men singel tills efter sommaren det är iaf vad jag ska vara, nu får det vara lugnt på killfronten ett tag lik bra är bara massa jävla bekymmer annars. Jag har mina killar <3 Ja man när man inte får några svar så kan jag ju inte ändra på mig för jag vet inte vad jag gör för fel för något är det ju tydligen som jag gör fel för det är ju inte första gången som folk bara skiter i att svara helt plötsligt. Jag kan vänta en evighet om jag vet att du kommer till mig, jag lovar och svär jag finns alltid här för dig <3 Tack och god natt, kommër defenitivt bli fler depp inlägg med det är sånt man får räkna med just nu om man läser min blogg för utåt är ju allt bra men på insidan är det ju inte så bra. Peace & love <3

Kommentera

Publiceras ej