Blir ju dum i huvudet...

0kommentarer

Fan , alltså jag blir knäpp.... när jag väll typ släppt dig och försökt intala mig själv att allt du sagt inte bettyt något ich det kanske det inte gör men jag vet inte. Fick för första gången reda på varför det är " jobbigt " att jag smsar, det var väll på tiden med tanke på att jag frågat några gånger. Men du borde förstå att man blir lite fundersam när du helt plötsligt igen börjar höra av dig ígen. Visst det är kul vill ju att vi ska kunna prata men just nu är det bara jobbigt, känns ju sjukt konstigt att säga men har ju känslor kvar för dig och det märks när det blir såhär. Du har ju ditt hemma och ni har de ju bra så fokusera på det kanske ? Menar inte att jag inte vill prata med dig men aa. Nej nu blir det sova ska ju till vet. med Totta imorn och sen stängning på jobbet. God natt

Kommentera

Publiceras ej